12/6-09 -- SOMMARLOV 2009!^^

Hellojsan, alla glada ;), hoppas jag iallafall för det är jag, för nu är det sommarlov och om någon timme ska jag till Roslagscupen, det kommer bli skit kul, hoppas jag :D.
Så detta kommer bli mitt sista inlägg innan jag åker till cupen.

Igår hade jag och Rebecka skit skoj på Grönan, vi åkte skit mycket och så såg vi på "NRJ in the Park", det var skit bra låtar och så ;). Ni får veta mer om det och så får ni bilder från det efter helgen , då jag kommit hem från cupen :).
Jag kan ha ett inlägg om bara det :D.

Igår i skolan så hade vi ju mentorsdag, det var ganska tråkigt, eller vi fick typ inte göra något, vi hade liksom vattenkrig i typ två minuter och sen så tog ballongerna slut "/...

Är med Rebecka just nu, har sovit här i natt, vi såg på film igår kväll/natt ;).


Haha, jag ser skit ful ut, men den bjuder jag på xD. Där får ni även skolavslutnings outfiten ;).

* Vit "tunika" - H&M
* Svart kofta - Gina tricot
* Svarta leggings - H&M
* Nylonstrumpbyxor - Lindex
* Vita skor - Belle

Fortsätt rösta i min tävling!<3


Ses efter helgen :D<3



Kommentarer
Postat av: Celine :)

Fin bakrund :)

2009-06-14 @ 09:44:21
URL: http://celine.bloggsida.se/
* Jag godkänner alla kommentarer som har med min blogg att göra och vissa andra :)


Skriv en liten kommentar här under:

Ditt underbara namn:
Kommentera gärna igen.

E-postadress (Det är bara jag som får se)

Din fina bloggadress:

Skriv en liten söt kommentar:

Trackback