8/6-09 -- Tävling!

Nu ska jag starta en tävling, jag har funderat på att göra det jättelänge nu, men nu äntligen så ska jag göra det, det kommer vara en ny tävling vårje vecka och på söndagar så bestämmer jag vem som vinner.
Vinnaren kommer bli länkad i varje inlägg tills nästa tävling kommer.
Det kommer vara en fototävling, och folk kommer få skicka in sina bilder och så kommer jag lägga ut dom här på bloggen på fredag eller lördagar så kan ni rösta på vilken som ni tycker är finast i en kommentar :).

VIKTIGT; Ni måste själva ha tagit bilden!

Ni kan skicka in fler bilder om ni inte kan bestämma er.

Ni skickar in era bidrag till min hotmail som är; [email protected], jag kommer att kolla den regelbundet, ämnet för mejlet ska vara "tävling" eller liknande, så att jag inte råkar radera den ;).

Första tävlingen börjar idag och kategorin för denna tävling är blommor/blomma, alltså en bild på en eller fler blommor!

Lycka till... <333


Kommentarer
Postat av: rebecka

Sv: hahhaha! det är nog så! ^^



nej gumman du var bäst! <33333

2009-06-08 @ 20:08:17
URL: http://stoltforstenare.blogg.se/
* Jag godkänner alla kommentarer som har med min blogg att göra och vissa andra :)


Skriv en liten kommentar här under:

Ditt underbara namn:
Kommentera gärna igen.

E-postadress (Det är bara jag som får se)

Din fina bloggadress:

Skriv en liten söt kommentar:

Trackback