10/6-09 -- Klippt mig :S

Har precis kommit hem från Centrum, jag har klipt mig där, det blev skit kort "/.
Idag slutade vi vid tio och sen dess har jag och Rebecka dryga oss i Centrum, haha vilket liv
vi har xD.

Just nu snackar jag med Amanda i telefon, vi snackar om "Ja,aa" xD haha, ni fattar nog inget, och nu snackade jag lite med Gurra, hennes bror, han trodde jag var hans farmor xD haha.

Imorgon börjar jag i skolan klockan nio och sen efter skolan ska jag och rebecka åka till grönan, för senare på kvällen är det "NRJ in the park" där kommer det vara sju artister, det är;

*Mando Diao (Swe)
*Dead By April (Swe)
*Milow (Be)
*Flipsyde (US)
*Måns Zelmerlöw (Swe)
*Janet (Swe)
*Swingfly (Swe)


Det kommer att bli skit kul :D<3.

Fortsätt att skicka in bidrag till min tävling :D<3.


Jag och Rebecka hittade våra "själsfränder" (eller vad det nu heter xD)


Kommentarer
* Jag godkänner alla kommentarer som har med min blogg att göra och vissa andra :)


Skriv en liten kommentar här under:

Ditt underbara namn:
Kommentera gärna igen.

E-postadress (Det är bara jag som får se)

Din fina bloggadress:

Skriv en liten söt kommentar:

Trackback