5/9-09 -- Love it

Heeej ;). Nu har jag vaknat eller kanske för några timmar sen (?) haha. _Men har tagit lite kort med min nya kamera :D. haha.

Senare ska jag spela match mot IFK Österåker, det är division 3b. Asso jag har varit sjuk så jag har inte kunnat gå på träningen därför får jag spela i den divisionen och där ska även Amanda och Linkan spela :D. Vi är typ dom ända 95.orna dom andra är 96.or. Vi mötte ju IFK Ö förut och då vann vi med 6-1 hoppas det går lika bra igen :).

Efter matchen ska jag hem och dusch sen så ska jag vara med Amanda och kanske Rebecka :D.
Ikväll är det ju match Sverige - Ungern, dom spelar i Budapest, HEJA SVERIGE!<3. Det är klockan 20.00, ska du se? :).

Aja nu ska jag fixa min andra blogg med ny header och så ;) have a god day!<3




Kommentarer
Postat av: RF

okej , hahaha . skrev lite fel :) <33333 jo men det tycker jag för ni äger och jag vill ha någon på sidan med mig ...

2009-09-05 @ 11:35:46
URL: http://stoltforstenare.blogg.se/
* Jag godkänner alla kommentarer som har med min blogg att göra och vissa andra :)


Skriv en liten kommentar här under:

Ditt underbara namn:
Kommentera gärna igen.

E-postadress (Det är bara jag som får se)

Din fina bloggadress:

Skriv en liten söt kommentar:

Trackback