3/9-09 -- Hehe

Hejhej. Kom hem från lagfotograferingen för ett tag sen och nu ser jag på 2 1/2 män :).

Imorn ska jag till skolan och sen så ska jag åka och köpa systemkamera med mamma :d jihuu, haha. När jag får systemkameran så kommer jag börja skriva på min andra blogg istället för här, gillar inte riktigt namnet på denna blogg, men ni får länkning till den andra bloggen när jag börjar skriva där och så :).

Ska se klart på 2 1/2 män nu sen ska jag göra nått annat :I.


(Lagbild från P18)


Kommentarer
Postat av: Erica

sv. okej ;)

2009-09-03 @ 22:11:19
URL: http://ericasbilder.blogg.se/
* Jag godkänner alla kommentarer som har med min blogg att göra och vissa andra :)


Skriv en liten kommentar här under:

Ditt underbara namn:
Kommentera gärna igen.

E-postadress (Det är bara jag som får se)

Din fina bloggadress:

Skriv en liten söt kommentar:

Trackback