2/8-09 -- Home again

Hejsan :). Nu har jag kommit hem igen, eller dt va för ett tag sen ;). Jag tyckte iallafall att dt va kul att paddla, fast det känns i armarna :I.
Igår när vi kom dit där vi skulle sova så började vi med att hämta mat i skogen och sen så byggde vi vindskydd (har bild), vårat blev bra tyckte jag, fast på källen så va det några som försörde det :S.
Efter det så gjorde vi inte något speciellt, vi snackade, åt mat, och gjorde andra saker, senare på kvällen satt vi vid elden, det va ju lite mysigt :D.
Idag när vi vaknade så packade vi och sen åkte vi hem igen, det gick snabbare hem kändes det som :).

Nu ska jag ta det lugnt, kollar kanske på tv eller nått sånt ;). Ni får nån bild här också :D.













Bild 1 -
Vindskyddet jag, Rebecka, Erica, Jossan och Alex gjorde
Bild 2 - Rebecka
Bild 3 - Erica
Bild 4 - Amanda
Bild 5 - Eld
Bild 6 - Sofia, hade ingen bild på Sofia fran paddlingen så det fick bli denna som är tagen i skolan


Ursäkta den dåliga kvalitén på bilderna, dom är tagna med min mobil.

Kommentarer
Postat av: HEARTBREAK ONLINE

Lämna en kommentar så svarar jag i samma inSpana gärna in vår blogg! Innehåller allt från kärleksproblem till favoritställning. + Mycket mycket mer! Här hittar ni också bra tips.

Dela med dig av dina erfarenheter och ta del av andras. Hare bra =)



heartbreakonline.blogg.se

2009-09-03 @ 10:32:41
URL: http://heartbreakonline.blogg.se/
* Jag godkänner alla kommentarer som har med min blogg att göra och vissa andra :)


Skriv en liten kommentar här under:

Ditt underbara namn:
Kommentera gärna igen.

E-postadress (Det är bara jag som får se)

Din fina bloggadress:

Skriv en liten söt kommentar:

Trackback