9/5-09 -- Rubrik?

Tjuhu alla läsare ;). Idag har jag inte gjort så mycket än och det kommer väll inte hända såmycket heller...
Imorgon ska jag, Erica, Amanda och kanske sofia om hon är frisk till grönan, det kommer bli skit kul :D. Hoppas bara att det inte regnar :).


Just nu sitter jag och lyssnar på musik, ska kanske plugga lite matte idag, jag ligger typ efter. "Igen" xD hehe.
Ska kanske ut lite och ta kort, nu när den gråa himlen börjar blåsa bort och solen kommer fram ;).

Ikväll ska vi grilla och sen ska jag nog se på Robinson, vem hejar ni på? Jag vill att Jarmo ska vinna, han är så "gullig" xD haha.

Är det något ni tycker att jag ska skriva om så kan ni ju säga till :), jag behöver lite tips... Ni får ha en bra lördag!<3

12 Dagar kvar till Spanien!<3

Kommentarer
Postat av: jarmo

hej på dig

2009-05-23 @ 14:19:43
* Jag godkänner alla kommentarer som har med min blogg att göra och vissa andra :)


Skriv en liten kommentar här under:

Ditt underbara namn:
Kommentera gärna igen.

E-postadress (Det är bara jag som får se)

Din fina bloggadress:

Skriv en liten söt kommentar:

Trackback