7/5-09 -- Bara två veckor kvar till...

... SPANIEN! Så jävla kul det kommer bli, jag längtar så himla mycket asso.


Idag har jag varit i skolan, vår första lektion var idrott och då körde vi fot boll :). Sen efter idrotten hade vi svenska och sen Slöjd. Jag fick tillbaka min tunika :D, kanske hinner ta en bild senare, men det får vi se :). Sen hade vi lunch, Språk (tyska), matte och bild. Vi fick sluta tidigar från bilden, det var skönt ;).

Senare ska jag på träning, efter träningen har vi möte om Spanien, sen så ska jag hem och fortsätta längta till allt kul som kommer hända denna helg och senare. Vi ska ju till grönan :D.

Längtar så himla mycket till allt kul, längtar du till något speciellt? :)<3

Imorgon efter skolan har jag match i Kista, "önska oss lycka till" ;). Ha en bra fortsatt torsdag!


Kommentarer
* Jag godkänner alla kommentarer som har med min blogg att göra och vissa andra :)


Skriv en liten kommentar här under:

Ditt underbara namn:
Kommentera gärna igen.

E-postadress (Det är bara jag som får se)

Din fina bloggadress:

Skriv en liten söt kommentar:

Trackback