6/5-09 -- HUHUHU :'(

Läste nyss på Twilightsweden att New moon trialen är försenad "/, den kommer istället att komma ut någon gång i slutet av maj, jag som längtat så... Men man får väll vänta och se.
Juste Kelly Clarkson ska typ bidra med en låt till New moon, den heter "Did you" ni kan hitta den på Youtube, men jag orkade inte lägga in den.

Just nu sitter jag och kollar på "Joey", det har precis börjat. Ska väll typ se klart på det och sen ska vi äta, vi ska äta Ceasarsallad, det är skit gott, mumms fillibabba ;).

Vi kanske blir lite fler på söndag, jag, Erica (det är säkert) Sofia och Amanda (inte säkert, men kanske), Reebcka har frågat, men hon ska fira sina kusiner, två av dom fyller typ år, eller vad hon sa.

Idag efter skolan har jag varit med Rebecka vi satt framför TV.n och datan, hehe.
Idag i skolan hade vi även långidrott och då hade vi någon rolig japansk kampsport, haha det var skit kul, men
Rebecka tog typ i allt hon hade xD haha och så råkade hon sparka mig i magen, uhuh.
Vi hade även assor andra saker som fotboll, volleyboll, streetbasket och innebandy. Juste ni vet "Valpen" från Robinson, han var på vår idrott och han höll i innebandyn, haha. Så jag, Rebecka och Sofia snackade lite med honom xD, om det inte kopplar vem han var så är det han som bara låg där xD hahahaha, jag och Rebecka råkade typ säga
det när han var i närheten :O, ojoj ;).

Imorgon har vi syslöjd och då får jag tillbaka min tunika, sen efter skolan så har vi fotbollsträning, efter träningen så är det möte om Spanien, åh jag längtaaaar!

Ha en bra Onsdagskväll!

14 Dagar till Spanien! :)


Kommentarer
* Jag godkänner alla kommentarer som har med min blogg att göra och vissa andra :)


Skriv en liten kommentar här under:

Ditt underbara namn:
Kommentera gärna igen.

E-postadress (Det är bara jag som får se)

Din fina bloggadress:

Skriv en liten söt kommentar:

Trackback