4/5-09 -- Målisträning

Har precis kommit hem från målisträningen, eller jag har duschat också, men fyfan vad jobbigt det var. Det var typ tre gånger så jobbigt som vanliga fotbollsträningarna, asso jag höll typ på att dö, kändes det som.

Imorgon ska jag rida, hoppas att det går bra...

Det verkar som om det kanske inte blir grönan på lördag, Ericas innebandylag har typ "avslutning" eller vad hon sa ;). Men vet inte vilken tid så vi kanske kan åka dit efter. Eller på söndag, fast då är det så segt där, det är typ inget folk...


Nu ska jag lägga mig och läsa och sen ska jag sova. Sov gott, vakna tort xD<3


Kommentarer
Postat av: Erica

simone, det är ju bara skönt om det inte är mycket folk ju (; då slipper man stå i kö så länge. <3

2009-05-05 @ 08:20:34
URL: http://ericasbilder.blogg.se/
* Jag godkänner alla kommentarer som har med min blogg att göra och vissa andra :)


Skriv en liten kommentar här under:

Ditt underbara namn:
Kommentera gärna igen.

E-postadress (Det är bara jag som får se)

Din fina bloggadress:

Skriv en liten söt kommentar:

Trackback