4/5-09 -- Min dag + Bilder!

Hej alla glada, idag har jag varit i skolan, vår första lektion hade vi idrott och då körde vi fotboll, kuul :).Sen så hade vi inga fler roliga lektioner. Idag hade jag utvecklingssamtal, USCH, jag hatar sånt!
Om en timme ska jag på målisträning, idag skulle jag verkligen mycket hellre vilja gå på den vanliga träningen, har inte så stor lust att köra samma träning som vi typ har gjort nu typ alla målisträningar, hehe, det är typ alltid samma, ingen fantasi eller vad!?...
På torsdag är det iallafall vanlig träning, sen så är det möte om Spanien efter träningen, tänk det är bara två veckor kvar tills jag och laget åker då, hehe, feta nice jue xD.

På lördag ska jag och Erica kanske åka till Grönan, hoppas det, för det skulle iallafall bli skit kul :). Vi ska bara kolla om hon kan, för isåfall så ska vi åka dit :).

Här kommer bilderna jag lovat er;
              

Ha det bra!

17 Dagar kvar till Spanien! :)

Kommentarer
* Jag godkänner alla kommentarer som har med min blogg att göra och vissa andra :)


Skriv en liten kommentar här under:

Ditt underbara namn:
Kommentera gärna igen.

E-postadress (Det är bara jag som får se)

Din fina bloggadress:

Skriv en liten söt kommentar:

Trackback