3/5-09 -- Förlust "/

Hejhej! Har precis ätit, och innan det så spelade jag ju fotbollsmatch, vi förlorade "/ Suck... Men det var lite roliga saker som hände, eller roliga och roliga, men här får ni höra/läsa;
Det andra lagets tränare skrek typ till sina s sög och bah: Gud vad dåliga ni är, O.S.V.

Sen så hade jag bollen, asso jag är målis, ah och då började en sparka på bollen, och;

Natha:
Men hallå vad gör du, du kan ju inte ta bollen när hon har den.
Andra spelaren: Var fan fick du luft ifrån
Natha: !?

Sen så var det en i andra laget som typ drog i Fillan hela tiden, och;

Fillan:
Men vad fan håller du på med!
Andra spelaren: Vadå!?
Fillan: Vadå, vadå? Du drar fan i mig hela tiden!
Andra spelaren: Eh nej !?
Dommaren: "Blåser av"
Deras tränare: Är det hon med röda dojjor (Fillan), hon har hållit på och snackat hela jävla matchen.

Asso fett udda lag xD hahaha.

Ha det bra så länge :)<3

(Juste jag sa ju att ni skulle få bilder som jag tog igår, men min kamera har dött, så ni får dom sen när den är laddad)


Kommentarer
* Jag godkänner alla kommentarer som har med min blogg att göra och vissa andra :)


Skriv en liten kommentar här under:

Ditt underbara namn:
Kommentera gärna igen.

E-postadress (Det är bara jag som får se)

Din fina bloggadress:

Skriv en liten söt kommentar:

Trackback