31/5-09 -- Fullt upp idag!

Hejhej! Har inte hunnit skriva något innan idag, för jag sov ju hos Rebecka och sen skulle vi spela match mot Spånga, vi vann :D 3-2 till oss :D Vi är bäst xD!<3 Sen så var jag lite med Rebecka efter, men sen vid halv fyra så skulle jag hem och laga mat, dt är ju mors dag så jag tänkte grilla och det tar ju ett tag, det blev iallafall jätte gott :).
 Ah sen så nu sitter jag vid datan och skriver här i bloggen, men jag ska nog snart sova, jag är ganska trött :).

(Vill se New moon trialen :D<333333)

Hur många är det som har strömavbrott nu*?, det är skit irretarande, man kan ju typ inte göra något, tur att man ahr en laptop :D!

 Jag loch Rebecka idag, föresten kan du skicka några bilder till  mig? :)<3

Kommentarer
* Jag godkänner alla kommentarer som har med min blogg att göra och vissa andra :)


Skriv en liten kommentar här under:

Ditt underbara namn:
Kommentera gärna igen.

E-postadress (Det är bara jag som får se)

Din fina bloggadress:

Skriv en liten söt kommentar:

Trackback