30/5-09 -- Orkade inte skriva igår ;)<3

Tjuhojsan, idag har jag spelat fotbollsmatch mot Sollentuna UNT, vi vann :D med 3-2, jihuu, vi spelade skit bra andra halvleken, tänk om vi alltid skulle spela så, då skulle vi fan äga xD haha. Första halvleken så gorde dom två mål och
vi inga och sen andra halvleken så gorde vi tre mål, det andra målet kom typ en minut efter det första så kändes det
jättebra :D.
Ikväll ska jag sova hos Rebecka :D. Ikväll är det även Robinson, hoppas att vi kan se på det :).
Imorn ska jag spela fotbollsmatch, det är samling kvart i tio, Rebecka ska också spela den matchen så vi går dit tillsammans :).


Eftersom att jag inte skrev igår så kan jag berätta vad som hände nu; Igår var jag i skolan och det var tråkigt och sen
åkte jag och Rebecka till täby och där köpte jag en vit tunika typ från H&M, ska se om jag hittar en bild på den, annars
kan jag lägga in en bild på min tunika nån gång ;). Sen så hände det inte så mycket mer :)<3. Jag ska typ ha den tunikan på skolavslutningen :)<3

en sån tunika var det :), bilden ser ganska konstig ut för att den har svart bakgrund "/.

13 Dagar kvar till sommarlov! :D<3

Kommentarer
* Jag godkänner alla kommentarer som har med min blogg att göra och vissa andra :)


Skriv en liten kommentar här under:

Ditt underbara namn:
Kommentera gärna igen.

E-postadress (Det är bara jag som får se)

Din fina bloggadress:

Skriv en liten söt kommentar:

Trackback