30/5-09 -- "Nej!?"

Hehehehe, nu är jag hos Rebecka vi har spelat minigolf, jag vann xD jag fick 49 och Rebecka 54 xD sämst! :D.
Sen när vi skulle gå tillbaka hem till Rebecka så skulle vi gå in och köpa dricka på Ica, när vi skulle betala så hände en liten rolig grej, (jag skriver som personer);

Rebecka; "la fram grejerna"
Icatanten;
det blir 31,50.
Rebecka;
"la fram 30.00 kronor"
Icatanten;
1.50 också.
Rebecka;
Nej!?
Jag;
"MOHAHAHAHA!"
Icatanten;
Nej!? haha, "jag vill inte!" (hon driver med Rebecka)
1 MINUT SENARE
Rebecka;
Fattade vad som var fel "la in en tia till & fick tillbaka 8.50"
Rebecka &
Jag; MOHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA "Gick ut från Ica"

HAHA, ni kanske inte fattar så bra, men det var iallafall skita kul xD Eller hur Rebecka!?
Så nu kanske ni fattar rubriken också :D.

Ha en bra lördag, nu ska vi se på Robinson  :D, heja JARMO!<3


Kommentarer
* Jag godkänner alla kommentarer som har med min blogg att göra och vissa andra :)


Skriv en liten kommentar här under:

Ditt underbara namn:
Kommentera gärna igen.

E-postadress (Det är bara jag som får se)

Din fina bloggadress:

Skriv en liten söt kommentar:

Trackback