28/5-09 -- Jobbig dag i skolan "/

Usch vad jobbigt det är att gå i skolan. Imorgon har vi liksom matteprov, och jag suuuger på allt i matte!! Aja idag har jag varit i skolan, inget har varit speciellt kul då, jag kunde inte äns vara med på idrotten, för att jag är sjuk och jag får inte heller spela match ikväll, fan det SUGER!!!

Kollar just nu på top model, jag har varit ute med Ozzy så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på "/.

(Saknar dig oxå Matilda
<333)

Juste, asso jag är sugen på att ha en tävling i min blogg, men kan inte komma på just vilken, vad tycker ni att jag ska ha för tävling? :)<3

Ha en bra fredag imorgon! :)<3


Kommentarer
* Jag godkänner alla kommentarer som har med min blogg att göra och vissa andra :)


Skriv en liten kommentar här under:

Ditt underbara namn:
Kommentera gärna igen.

E-postadress (Det är bara jag som får se)

Din fina bloggadress:

Skriv en liten söt kommentar:

Trackback