26/5-09 -- Hemma från Spanien (och sjuk "/)

Hejhej! Igår kom jag hem från Spanien, jag hade det iallafall skit kul där, vi kollade på FC Barcelona - CA Osasuna, solade, badade, tränade, spelade strandfotboll, och massor med annat skoj! :D.
I förigår fick jag solsting på träningen, jag fick skit ont i huvudet och mådde illa, men illamåendet gick över men jag kallsvettades och hade ont i huvudet och så hade jag feber den på kvällen och igår och idag, det är skit jobbigt :(.


När vi kollade på Barcamatchen så satt jag, Erica och Rebecka högs upp i hela Camp Nou, skit coolt xD, haha Camp Nou är ju typ tre gånger så stor som Råsunda. Det var verkligen skit kul där, alla var helt CRAZY, speciellt två, xD eller  hur Erica!? ;) haha. Barca förlorade matchen med 0-1 "/, men dom fick ju pokalen för att dom vann serien, så då var det ju versta festen i Barca, skit många raketer och sånt ;).

Ska se till att ni får lite bilder nu så att jag inte skriver för mycket så att ni tröttnar xD, haha, ni förstår nog ändå det mesta om ni får se bilder :).

        

1: Precis kommit till Spanien
2: "Välkommen till Barcelona"
3: Poolen vid vårt rum
4: Några i laget
5: Palmerna på vägen till havet
6: En som var skit grym på att kicka
7: En som var grymmare på att kicka ;)
8: Camp Nou
9: Barca "the winners"


Ni får fler bilder någon annan gång, jag har liksom tagit 693 bilder under resan och detta var bara 9 av dom ;).


Ha det bra!<3


Kommentarer
Postat av: matilda

Sv: det är lyftings föl ! :) <33

på lappdal alltså xd

2009-05-26 @ 23:00:08
URL: http://wicksell.blogg.se/
* Jag godkänner alla kommentarer som har med min blogg att göra och vissa andra :)


Skriv en liten kommentar här under:

Ditt underbara namn:
Kommentera gärna igen.

E-postadress (Det är bara jag som får se)

Din fina bloggadress:

Skriv en liten söt kommentar:

Trackback