2/5-09 -- Fel, fel, fel...

Åh vad trött jag blir, när jag skulle försöka ordna bloggen lite till så blev allt bara fel... Och headern blev suddig och så kunde man inte få den på rätt plats "/,jag provade alla storlekar...

Idag har jag haft skit tråkigt, (som hela helgen har varit)... Jag kom precis hem från Oxenstiernas där åt jag och pappa middag.
På morgonen har jag varit ute med Ozzy och då tog jag några bilder, orkar inte lägga in dom nu så ni får dom no imorgon. Imorgon ska jag även spela match mot Bele Barkaby FF, önska oss lycka till ;)<3.

Jag looovar att jag ska göra min blogg finare, då jag inte är så jävla trött :). Ha en fortsatt trevlig helg!


Kommentarer
* Jag godkänner alla kommentarer som har med min blogg att göra och vissa andra :)


Skriv en liten kommentar här under:

Ditt underbara namn:
Kommentera gärna igen.

E-postadress (Det är bara jag som får se)

Din fina bloggadress:

Skriv en liten söt kommentar:

Trackback