20/5-09 -- Imorgon drar jag till...

... Spanien! :D, det kommer bli skit kul :D. Imorgon ska vi träffas klockan sex på Arlanda, så vi måste typ åka vid fem, fyfan vad trött jag kommer att vara, och så kommer jag säkert inte kunna somna ikväll för att jag så gärna vill dit :D.
Imorgon ska jag först gå upp typ vid fyra och sen ska vi hämta Rebecka och sen åka till Arlanda, och från Arlanda så ska vi åka till Spanien :D, fyfan så kul!

Som ni kanske fattar så måste jag typ gå och lägga mig snart så detta blir sista inlägget innan Spanien, för när jag är där så kommer jag ju inte kunna skriva i bloggen, men ni får gärna kommentera ändå ;)<3.

Hoppas ni får det bra här i Sverige, för det kommer iallafall jag ha i Spanien :D<333!

1 Natt kvar tills Spanien :D<333!

Hej då!<33333


Kommentarer
* Jag godkänner alla kommentarer som har med min blogg att göra och vissa andra :)


Skriv en liten kommentar här under:

Ditt underbara namn:
Kommentera gärna igen.

E-postadress (Det är bara jag som får se)

Din fina bloggadress:

Skriv en liten söt kommentar:

Trackback