19/5-09 -- Snackat med Rebecka :)<3

Har precis snackat i telefon med Rebecka, jag vet inte riktigt vad vi snackade om (som vanligt xD), haha. Imorgon ska vi köra Laserdome i skolan och sen ska vi till Skansen, Laserdome kommer säkert bli skit kul, men skansen brukar ju vara lite sådära "/ hehe. Skönt att slippa gå i skolan iallafall :D.

Idag i skolan spelade vi ju fotboll, mitt lag ägde allt och alla, NOOOT, xD haha vi kom på 4/4 plats xD, fett sämst ju! xD

Igår glömde jag berätta att jag varit i täby, och då köpte jag några saker som ni får läsa här;
*Grå tröja med tryck - Gina tricot
*Vit "tunika" - Gina tricot
*Vit/svart randig tröja - Gina tricot
*Solskydds kräm
*Schamp och balsam
*Fotbollsstrumpor
*Tuggummi


Ah det var väll typ det, ni får säkert någon bild på kläderna någon annan gång :D
Jag skulle igenkligen åka dit för att köpa grejer till Spanien och det gorde jag ju oxå, men sen så köpte jag ju två tröjor och en tunika också xD, busig jag är, haha.

Efter skolan idag har jag ridit, det var skit kul idag, det är sista gången så vi hade lite tävlingar och vi var bara fyra styckna idag, skit skönt :D.

ÅHHH i övermorgon åker jag till SPANIIIEN :D, skit kuuul!

Två dagar kvar till Spanien! :D<3


Kommentarer
* Jag godkänner alla kommentarer som har med min blogg att göra och vissa andra :)


Skriv en liten kommentar här under:

Ditt underbara namn:
Kommentera gärna igen.

E-postadress (Det är bara jag som får se)

Din fina bloggadress:

Skriv en liten söt kommentar:

Trackback