18/5-09 -- Fotboll :D<333

Hejhej, detta inlägg kommer att handla väldigt mycket om fotboll, bara så att ni är berädda xD hehe.
Idag har jag varit i skolan och då hade vi idrott och då spelade vi fotboll, det var skit kul, sen så efter skolan så har jag varit på målvaktsträning, det var kul, haha.
Imonrgon ska vi ha fotbollsturnering, alla sjuor ska vara med, till och med Krea :O, nej men det är liksom idrottsdag och så ska Krea-klassen vara med, asso när vi började i Söra så sa dom att vi typ aldrig skulle behöva ha sånnahära idrottsdagar tillsammans med dom, men vi har haft idrottsdagar med dom innan också :/, hehe vad snäll jag känner mig xD hahaha.


ÅHHHHHHHH, vad härligt och kul det kommer bli att åka till SPANIEN på torsdag, JIHUUUU!!!

Just nu kollar jag på Ballar av stål, haha, det är skit kul :D. Hon dendär "Kanin Kokerskan, eller vad hon nu heter, är skit skön, hahaha.

3 Dagar kvar till Spanien :D<33


Kommentarer
Postat av: rebecka

haha, mycket fotboll ja.

asså krea var typ inte med, dom såg våra hatblickar. hahaha :D <3333

2009-05-19 @ 13:49:17
URL: http://stoltforstenare.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahah ah xD<3333

2009-05-19 @ 21:45:46
* Jag godkänner alla kommentarer som har med min blogg att göra och vissa andra :)


Skriv en liten kommentar här under:

Ditt underbara namn:
Kommentera gärna igen.

E-postadress (Det är bara jag som får se)

Din fina bloggadress:

Skriv en liten söt kommentar:

Trackback