17/5-09 -- Min dag + foton

Hellojsan, idag har jag spelat match, vi förlorade tyvärr med 2-1. Fast deras mål var ganska omöjliga att ta, eller asso första målet så stod alla typ i en klump framför mål när det var hörna och så var det någon i deras lag som sköt och då gick den in. Sen så var det en som sköt en boll precis under ribban och så lång är inte jag ;), haha.

Sen har jag inte gort så mycket, just nu är jag hemma hos mamma och så har jag hittat sladden så att jag kan föra över bilderna, så här får ni sex styckna bilder av alla dom jag tog;

     

4 Dagar kvar till Spanien :D<3

Kommentarer
Postat av: rebecka

jätte fin header och design simone! :D <333

2009-05-17 @ 18:58:54
URL: http://stoltforstenare.blogg.se/
Postat av: A m a n d a

Det blev faktiskt 1-2 till dom ;) <33



Du var grym som vanligt i mål idag Simone! ;D

2009-05-17 @ 19:13:08
URL: http://amandisenberg.blogg.se/
* Jag godkänner alla kommentarer som har med min blogg att göra och vissa andra :)


Skriv en liten kommentar här under:

Ditt underbara namn:
Kommentera gärna igen.

E-postadress (Det är bara jag som får se)

Din fina bloggadress:

Skriv en liten söt kommentar:

Trackback