16/5-09 -- Inte långt kvar till...

... SPANIEN :D<3, På torsdag åker jag och mitt fotbollslag till Spanien, fyfan vad kul det kommer att bli!

Igår skrev jag ju att jag kanske skulle till Täby C idag, men jag pallade inte det så jag var hemma idag istället. När jag har varit hemma så har jag;
*Städat rummet
*Tvättat fotbollskläder
*Kollat så att allt som jag ska ha med till Spanien finns
*Tvättat lite andra kläder
*Varit ute och tagit kort
*Varit ute och spelat fotboll
*Spelat Wii
*Letat efter Denise bikini
*Cyklat hem till mamma och hämtat min måliströja tills imorn


Ja, det var väll allt. Jag skrev ju att jag har varit ute och tagit kort, men jag orkar inte lägga in dom på datan just nu, men jag gör det senare idag, om jag hittar sladden, för det är typ därför jag inte orkat lägga in dom, haha. "konstigt"

Okej, jag har faktiskt hunnit med ganska mycket idag. Snart ska jag kanske ut igen och spela fotboll med Ozzy :). Sen senare ikväll ska jag kolla på
Robinson och Eurovision Song Contest 2009.

Juste denna vecka kommer bli skit skön, på måndag är det bara en vanlig skoladag, sen på tisdag ska vi har fotbolsturnering i skolan, hela dagen, och sen på onsdag ska vi till Laserdome och sen till Skansen, och gissa vad som händer på torsdag!? :D SPANIEEEEEN!!!! Längtar som faaan!

Imorgon ska jag spela match mot Sollentuna United FK, önska mig och mitt lag lycka till :D<3
Nu har jag inte så mycket mer att skriva, men som sagt så kan ni kanske få bilderna senare, eller kanske bara ett till inlägg.

5 Dagar kvar till Spanien! :D<3

Kommentarer
* Jag godkänner alla kommentarer som har med min blogg att göra och vissa andra :)


Skriv en liten kommentar här under:

Ditt underbara namn:
Kommentera gärna igen.

E-postadress (Det är bara jag som får se)

Din fina bloggadress:

Skriv en liten söt kommentar:

Trackback