15/5-09 -- Täby

Idag har jag varit i skolan,vi hade en kort dag, vi började klockan tio över nio och så slutade vi typ vid tjugo i två, för vi hade ingen engelska.
Efter skolan så åkte jag, Rebecka och Erica till Täby C, där köpte jag strumpbyxor och leggings, skulle ju igenkligen köpa bikini, men jag tar min syras gamla ;). När jag kom hem så har jag inte gort så mycket, eller jag klippte av ett par gamla jeans och fixade dom lite så att jag kan ha dom i Spanien nästa vecka :D.


Just nu kollar jag på någon film som går på tv.n, men jag vet inte vad den heter, den är iallafall på kanal fem.




6 Dagar kvar till Spanien :D<3

Kommentarer
* Jag godkänner alla kommentarer som har med min blogg att göra och vissa andra :)


Skriv en liten kommentar här under:

Ditt underbara namn:
Kommentera gärna igen.

E-postadress (Det är bara jag som får se)

Din fina bloggadress:

Skriv en liten söt kommentar:

Trackback