1/5-09 -- Okej, nu ska jag börja skriva ;) haha

Hej alla som tar en liten titt i min blogg som jag nu ska börja skriva i ;). Haha.
Som ni ser har jag gjort en header, men jag ska ändra den och så ska jag fixa lite mera på bloggen, det ser ju inte så kul ut just nu :).
Har ni någon bra idé på någon fin somrig färg? Jag funderar på ljusblå.
Då har jag iallafall något att utgå ifrån.

Idag har jag varit hemma och haft tråkigt, jag har spelat lite fotboll, eller jag har sparkat fotbollen mot väggen ;).

Ingen är hemma idag av familjen, mamma jobbar, pappa och Denise är på hopptävlingoch dom har även tagit med sig Ozzy (vår hund) så jag kan inte äns gå ut med honom. Fast om jag inte glömt min kamera hos mamma så kan jag ta lite kort, får se om det kommer lite bilder ikväll ;).



Kommentarer
* Jag godkänner alla kommentarer som har med min blogg att göra och vissa andra :)


Skriv en liten kommentar här under:

Ditt underbara namn:
Kommentera gärna igen.

E-postadress (Det är bara jag som får se)

Din fina bloggadress:

Skriv en liten söt kommentar:

Trackback