1/5-09 -- Fixat lite

Så, äntligen har jag fixat lite på bloggen. Jag ändrade headern, men blev inte så nöjd, men den får vara kvar tills vidare. Vad tycker ni om headern och det andra jag fixat?

Snart ska jag duscha och sen kommer jag kanske äta lite B&J haha, har kvar lite gann från typ 1-2 veckor sen som jag aldrig åt upp xD haha.
Vilken tycker ni är godast?
Själv så har jag bara smakat, Half baked, Cookie dough *Stavas?* och nån New york... vet inte vad den heter, men någon med nötter i. Min lista av dom tre blir (Godast först) ;
1. Half baked
2. Cookie dough *Stavas?*
3. New york... Den var inte alls god ;)

Aja nu ska jag gå och duscha.


Kommentarer
* Jag godkänner alla kommentarer som har med min blogg att göra och vissa andra :)


Skriv en liten kommentar här under:

Ditt underbara namn:
Kommentera gärna igen.

E-postadress (Det är bara jag som får se)

Din fina bloggadress:

Skriv en liten söt kommentar:

Trackback