14/5-09 -- Suck!

Åh, jag hade precis skrivit mitt längsa inlägg någonsin, då min data sttängdes av, fyfan vad sur jag blir. Tyvärr orkar jag inte skriva om allt nu så jag kan berätta lite kort om dt jag skrev och så kan ni få bilder från rasten idag, för då tog jag
skit härliga sommarbilder på några i min klass ;).


Idag i skolan hade vi syslöjd, jag gorde typ inget den lektionen, så den var skön :)... Efter skolan så åkte jag hem och gorde ingeting. Klockan 18.00 Spelade några i mitt lag match på Täby och den åkte jag till maggan för att se, tyvärr förlorade ÅBK med 2-0 :(, men det var bra kämpat av dom. Sen så blev jag typ mobbad av Melvin, Sofias lillebror, asso Rebecka och Melvin stod och "passade" varandra och då frågade jag Melvin om jag också fick vara med, men det fick
jag inte, höhöhö då blidde jag ledsen ;). Haha. Asso han är lite, men jag vet intye riktigt hur gammal han är, hur gammal är han? :D<3

     

6 Dagar kvar till Spanien :)) <3


Kommentarer
Postat av: A m a n d a

gud vad snygg jag är på den första bilden xD nooot

2009-05-15 @ 08:26:14
URL: http://amandisenberg.blogg.se/
* Jag godkänner alla kommentarer som har med min blogg att göra och vissa andra :)


Skriv en liten kommentar här under:

Ditt underbara namn:
Kommentera gärna igen.

E-postadress (Det är bara jag som får se)

Din fina bloggadress:

Skriv en liten söt kommentar:

Trackback