13/5-09 -- Hemma

Nu har jag kommit hem från Rebecka, eller om man ska säga hem från Sofia ;) Vi var nämligen där efter att jag skrev görra inlägget, så vi tog inga kort utan vi gick hem till Sofia.
Imorgon har vi ingen idrott så vi har sovmorgon, skönt...
Idag på idrotten spelade vi volleyboll, vi hade turnering. Mitt lag var skit tråkigt, jag var med en och han är värsta "vinnarskallen" så han blir skit sur om man gör något fel, alltså så blev han sur på mig ganska ofta ;).

På fredag ska jag till Täby C med Erica och Rebecka, men det har jag kanske redan skrivit xD, haha.

8 Dagar kvar till Spanien!<3 :)


Kommentarer
* Jag godkänner alla kommentarer som har med min blogg att göra och vissa andra :)


Skriv en liten kommentar här under:

Ditt underbara namn:
Kommentera gärna igen.

E-postadress (Det är bara jag som får se)

Din fina bloggadress:

Skriv en liten söt kommentar:

Trackback