11/5-09 -- Trött!

Idag har jag varit i skolan och sen har jag haft träning och nu är jag riktigt trött ;), ska snart sova...
Det var skit kul igar, men jag blidde väldigt ledsen när Erica fick migrän och inte kunde följa med, höhö :'(.
Jag åkte dit med Sofia och Amanda, vi åkte Insane, den var skit kul, jag åkte två gånger men sen mådde jag dåligt :(. Amanda ville åka igen, men Sofia tyckte den var läskig och jag mådde inget bra så då ville inte hon åka den.
Men vi bestämde att vi skulle åka dit nån mer gång under sommaren och då kan alla fem åka dit. ( Alla fem = jag, Erica, Rebecka, Sofia och Amanda).
Vi åkte väll det mesta som finns där ;) haha, och jag fick med mig Amanda till att åka frittfall, den är så himla kul :D.


På fredag ska jag till täby med Erica och Rebecka, jag ska köpa shorts och bikini till SPANIEN! hehe...

Jag vill ha jeans shorts, det är skit snyggt,och jag vet ett par jag vill ha, men jag ska se om jag har någon bild ;), hehe. Sen så har jag hitttat en bikini på Stadium, men jag är inte säker på om jag ska köpa den :).
Hittade även en bikini på Gina, här kan ni få en bild på den, underdelen ser lite konstig ut på bilden :O.

God natt!<3

10 Dagar kvar till Spanien!<3 :)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Svar : Haha , jag vet XD <33

2009-05-12 @ 15:38:17
URL: http://sofiatias.blogg.se/
Postat av: Sofia

Snygg bikini ;D <3 Skriv gärna en fråga till mig i min frågestund (: <3 Vad som helst !

2009-05-13 @ 16:40:56
URL: http://sofiatias.blogg.se/
* Jag godkänner alla kommentarer som har med min blogg att göra och vissa andra :)


Skriv en liten kommentar här under:

Ditt underbara namn:
Kommentera gärna igen.

E-postadress (Det är bara jag som får se)

Din fina bloggadress:

Skriv en liten söt kommentar:

Trackback