10/5-09 -- Längtar till...

... Grönan :D. Just nu sitter jag och segar framför datan, och det är ju kanske inte så jätte skoj ;). Men sen ska jag, Erica, Amanda och Sofia till grönan, det kommer bli skit skoj, och det är perfekt att solen skiner :D.
Vad ska ni göra idag då?
Innan jag åker till grönan ska jag göra detta;

[x] Städa rummet!
[ ] Äta frukost!
[ ] Ladda kameran!
[ ] Ladda mobilen!
[x] Skriva ett inlägg!
[ ] Fixa hår och smink!
[ ] Byta om!

Haha inte så mycket gjort än, men ni får ett till inlägg sen, så får vi se om jag har gjort allt då ;)<3.

12 Dagar kvar till Spanien! :)<3.

L
O
V
E

T
W
I
L
I
G
H
T

<
3
3
3
3
3
3
3
3

Kommentarer
* Jag godkänner alla kommentarer som har med min blogg att göra och vissa andra :)


Skriv en liten kommentar här under:

Ditt underbara namn:
Kommentera gärna igen.

E-postadress (Det är bara jag som får se)

Din fina bloggadress:

Skriv en liten söt kommentar:

Trackback