Tävlingsregler!

Här får ni mina tävlingsregler, som jag kommer länka er till i varje ny tävling :)<3.

* Bilden måste vara egenfotad
* Ni skickar er bild till
[email protected], ämnet för mejlet ska vara "Tävling" eller liknande så att jag inte råkar ta bort era inskickade bidrag.
* Jag lägger in bilderna som jag fått, så får alla läsare rösta på dom
* Ni får inte rösta på er egna bild, men gärna på andras
* Ni får skicka in fler bilder, om ni inte kan bestämma er
* Jag bestämmer när tävlingen avslutas och när ni kan börja att rösta
* Ni som är med i tävlingen måste länka i er blogg så att det blir fler som röstar på bilderna


Det är viktigt att följa reglerna!


Kommentarer
Postat av: ღDesignByMillyღ

Hej!

Kommer in och önskar dig en underbar dag!



kram Milly ღ

2009-06-16 @ 12:23:53
URL: http://designbymilly.blogg.se/
* Jag godkänner alla kommentarer som har med min blogg att göra och vissa andra :)


Skriv en liten kommentar här under:

Ditt underbara namn:
Kommentera gärna igen.

E-postadress (Det är bara jag som får se)

Din fina bloggadress:

Skriv en liten söt kommentar:

Trackback