8/6-09 -- Sista veckan :D

Nu är det bara denna vecka kvar och sen är det sommarlov, jippie, gud vad skönt det kommer att bli :)<3.

Igår kunde jag inte skriva för att mitt internet cpade, men nu har jag fått igång det, så igår spelade jag match mot Stockan (Stocksund IF) Vi förlorade tyvärr med 0-1 ;(.
Före och efter matchen läste jag hela dagen ute i solen, jag har inte orkad läsa "Ljudet av ditt hjärta" förän igår och då började jag typ på kapitel 4 och så läste jag ut den xD, haha var helt jävla besatt igar av den, sen så får jag låna "Så länge vi båda andas" av Amanda när hon läst ut den, asso hon har redan lästa dom en gång men hon har varvat mig och Rebecks typ^^ haha.

Idag har jag varit i skolan, vi började 10.10 idag, sköönt, och vi hade bara tre lektioner, för vi hade ingen idrott eller SO, så resten av veckan ska vi typ bara göra roliga saker :).
Imorgon tillexempel ska vi till Brevik och där får vi typ bada eller göra annat om vi vill, jag tänker inte bada för jag är fortfarande lite förkyld "/.

Senare ska jag på träning, det kommer bli kul, hoppas jag iallafall :).

 
Konstig katt!? xD

Kommentarer
Postat av: Celine :)

Vilken gullig kisse ;)

2009-06-14 @ 09:45:32
URL: http://celine.bloggsida.se/
* Jag godkänner alla kommentarer som har med min blogg att göra och vissa andra :)


Skriv en liten kommentar här under:

Ditt underbara namn:
Kommentera gärna igen.

E-postadress (Det är bara jag som får se)

Din fina bloggadress:

Skriv en liten söt kommentar:

Trackback