8/6-09 -- Kul på...

... Träningen idag ;). Vi tränade på att slänga oss och det gick faktiskt bra tycker jag :D.

Kom just på att jag inte har någon matsäck tills imorgon, men aja får väll kanske köpa något där om det finns, inte för att jag tror det, men åh jag orkar inte gå upp ännu tidigare för att handla mat liksom, och sen måste jag redan gå upp tidigare eftersom att jag ska åka med Reebcka till brevik och då måste jag gå till henne, jag kommer säkert inte hinna så jag får se om jag kanske får be pappa att köra dit mig eftersom att jag kommer behöva stressa skit mycket imorgon på morgonen, asso det tar typ tjugo minuter till Rebecka om man går och så måste jag köpa mat också "/.

Ska kolla på film nu, vi börjar ju klockan tio imorgon, NICE!<3

Kommentarer
* Jag godkänner alla kommentarer som har med min blogg att göra och vissa andra :)


Skriv en liten kommentar här under:

Ditt underbara namn:
Kommentera gärna igen.

E-postadress (Det är bara jag som får se)

Din fina bloggadress:

Skriv en liten söt kommentar:

Trackback