6/6-09 -- Sveriges Nationaldag

Tjohojsan, förlåt att jag inte skrev något igår men igår så var jag först i skolan och det hände inget speciellt, men sen efter skolan så var jag, Rebecka och Amanda och lite Sofia i täby, efter täby så åkte jag hem och packade ihop sovgrejer för att jag och Amanda skulle sova hos Rebecka, ja och vi hade ju ett väldigt intressant tjejsnack där på kvällen xD, haha.

Idag har jag iallafall varit på ÅBK dagen på maggan, där har vi stått i cafeterian och sålt lotter, det var ganska kul faktiskt. Innan vi åkte dit så träffade jag Matilda typ i en minut, innan dess så var det 40 dagar sen vi träffades sist :O.

Ikväll ska jag inte göra något speciellt, men jag vill göra något kul "/. Så om det är någon som har tråkigt så är det bara att komma hit :D<3
Men nästa helg bestämmer jag att jag och Matilda ska vara xD, haha nej men jag vill det, för vi har inte vart på skit länge "/

Har lust att spela Wii nu :D.


Kommentarer
* Jag godkänner alla kommentarer som har med min blogg att göra och vissa andra :)


Skriv en liten kommentar här under:

Ditt underbara namn:
Kommentera gärna igen.

E-postadress (Det är bara jag som får se)

Din fina bloggadress:

Skriv en liten söt kommentar:

Trackback