4/6-09 -- Tordag idag då ;).

Tjabba, idag har jag varit i skolan, det här var även en skön dag, fast att nästan alla i klassen var i skolan, men första lektionen hade vi idrott och då fick vi rösta på vad vi ville göra och det blev fotboll, det var skit kul. Efter idrotten hade vi svenska och då skulle vi typ skriva först en berättelse och sen någon uppsats om sommarlovet, men jag blev inte riktigt klar.
Efter svenskan hade vi slöjd och jag påbörjade typ fem armband, haha jag ville ha hem trådar så att jag kan göra hemma, så jag och Rebecka tog väldigt många trådar ;), "busiga vi är" ;D
Sen hade vi lunch, efter lunch skulle vi ha tyska, men klockan halv tolv så gick alla språk grupper till donken, asso det hade vi bestämt så vi alla åt lunch där.
Efter det så hade vi matte, men då så var vår dörr in till klassrummet upplåst så då gick vi in och satt oss och stängde dörren och sen så när vår lärare kom så sa vi att vi hade jobbat jättelänge så då fick vi gå ;).
Då gick vi ner till bilden, fast vi skulle typ ha bild om 40 minuter eller nått och då fick vi bestämma vem som skulle vinna en grej och vi bestämde att det skulle bli Emelie och Jonte.

Sen gick vi hem och nu sitter jag här vid datan, lite senare ska jag på träning, eller först så har vi typ teori på fotbollen, men sen ska jag och Linkan ha målisträning, precis efter.

Ska se om jag pallar att fixa bloggen idag, för jag måste även fixa lite andra saker, men isåfall, vilken färg tycker ni att jag ska ha?


Kommentarer
* Jag godkänner alla kommentarer som har med min blogg att göra och vissa andra :)


Skriv en liten kommentar här under:

Ditt underbara namn:
Kommentera gärna igen.

E-postadress (Det är bara jag som får se)

Din fina bloggadress:

Skriv en liten söt kommentar:

Trackback