3/6-09 -- Lugnt i skolan idag!

Idag var det en skön dag i skolan, för vi var typ bara åtta styckna i vår klass i skolan idag, jag kan berätta varför; När vi kom till skolan så var Jesper (engelskalärare) sjuk, och som ni borde veta om  ni läst dom andra inläggen så skulle vi ha spelat in en film under vår engelska och NO timme, men sen så när alla fick veta att han var sjuk så drog dom flesta, men jag, Erica, Sofia och Rebecka gick och kollade om vi skulle ha NO och det skulle vi också, men Sofia och Rebecka pallade typ inte så dom drog också hem, och då var det bara jag, Erica, Angelica, Jossan, Linkan, Ronja, Malin och Oliver kvar i skolan, vi pallade ändå inte dra hem för det finns ju typ ända inget att göra hemma, det skulle ju bara bli att sitta vid datan eller Tv.n hela dagen och då har man ju inget liv...!?

Vi skulle ha NO då som första lektion och då tyckte vi i Annas(NO-lärare) grupp att vi kunde ha tillsammans med  Hasses(Andra NO-lärare) grupp, men då gick Hasse och sa det till Anna och hon typ bara, NEJ! Dom som ska vara här ska vara här!, man bah; eh hjälp xD. Ah men då hade vi lektion fast vi gorde en rolig grej som typ avslutning :D så det skulle bara varit tråkigt att missa det!
Sen hade vi matte och då hade vi fått sluta tidigare från NO.n typ en timme, så då frågade vi Lars(Mattelärare) om vi kunde börja lite tidigare så att vi fick längre lunch rast och det fick vi och då behövde vi ändå inte göra något, vi typ spelade mattebingo hela lektionen :D. Sen hade vi då luch fast det var äckligt så vi åt inget, vi gick direkt till Hagby, för där skulle vi ha idrott, det var faktiskt kul, vi spelade golf och jag var med Erica och Linkan och så gick vi först till hål nio och sen till hål ett och sen till nio igen, haha, vilket liv vi har xD.


Efter skolan gick jag hem till mamma och där kollade jag på tv typ, jag var skit trött. Mamma är inte hemma denna vecka hon är på Sweden rock, hehe, så vi är hos pappa denna vecka, så han hämtade mig när han slutade att jobba.
Snart ska jag äta middag, vet inte riktigt vad det blir, men hoppas på något gott ;).

Förlåt för den långa texten, men hoppas att ni inte tröttnade, haha ska gå och äta nu! :D<3

 
Sofia vad har du gjort med ditt hänglås!? :O, haha, det sitter en servet på Sofias hänglås till skåpat i skolan, haha xD<3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Gissa gärna i min tväling ;D <33

2009-06-03 @ 19:00:20
URL: http://sofiatias.blogg.se/
* Jag godkänner alla kommentarer som har med min blogg att göra och vissa andra :)


Skriv en liten kommentar här under:

Ditt underbara namn:
Kommentera gärna igen.

E-postadress (Det är bara jag som får se)

Din fina bloggadress:

Skriv en liten söt kommentar:

Trackback