30/6-09 -- Rebecka & Ida

Hejhej, idag har jag varit med Rebecka och Ida, jag hade jättekul :D.
Fast på morgonen så var jag bara med Rebecka och då spelade vi The sims 3 :D, haha. Sen vid kanske klockan 1 så kom Ida också :D. Då gick vi till Donken, mumms, haha. Det var några andra tjejer där som går i vår skola, och en typ bråkade med en kille, men sen så helt plötsligt stod dom och strulade :S, hehe.
Sen så när vi kom hem (till Rebecka) så ville vi åka och bada å då drog vi till Garnsviken, där doppade vi oss och sen
så låg vi och solade ;). 
Efter det så drog vi hem.

Nu vill jag att mitt The sims 3 spel ska vara färdigt, jag vill spela :D. Haha.

Vet ni vad !? Mina bilder har kommit tillbaka :D. Så ni ska få se dom lite senare :).

Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer, men vi får se! :)



Kommentarer
* Jag godkänner alla kommentarer som har med min blogg att göra och vissa andra :)


Skriv en liten kommentar här under:

Ditt underbara namn:
Kommentera gärna igen.

E-postadress (Det är bara jag som får se)

Din fina bloggadress:

Skriv en liten söt kommentar:

Trackback