28/6-09 -- Hos Rebecka

Hejhej! Sitter hemma hos Rebecka och vi har spelat The sims 3 ganska nyss, men vi tar en paus nu :D. Det tog 45 minuter för mig att göra en människa, YEAH, haha!

Just nu sitter Rebecka och spelar gitarr (och sjunger), men hon kan ju inte precis spela, men men xD. haha.

Idag har vi badat för de mesta i Rebeckas pool, vi ska nog snart göra det igen, men då kommer vi ta bilder, men tyvärr så får ni dom imorgon, då jag även lovat bilder från i fredags och lördags ;). Så en liten bildbomb imorgon kanske!?...

Nu ska vi dra ut, det blir antagligen inga fler inlägg idag. Ha en bra söndagskväll ;)<3.




Kommentarer
* Jag godkänner alla kommentarer som har med min blogg att göra och vissa andra :)


Skriv en liten kommentar här under:

Ditt underbara namn:
Kommentera gärna igen.

E-postadress (Det är bara jag som får se)

Din fina bloggadress:

Skriv en liten söt kommentar:

Trackback