27/6-09 -- Vilket skitsnack!



om ni inte ser det som står på bilden så skriver jag det här;

HAN RÖKER!
23-åriga "Twilight"-stjärnan Robert Pattinson var på god väg att bli Hollywoods nya überhunk.
Nu har han dessvärre siktas med en våldsamt avhunkfierande accessoar mellan läpparna - en ciggarett*.
Vi beklagar det inträffande.

*Cigarett; En sorts sot - och gift - inhelator som var väldigt poulär under åren 1950-1998.


Det stod i gårdagens klicktidning, fan vilken skit. Ve bryr sig om han röker liksom han är ju ändå samma person :S.
Asso seriöst, alla Robert-fan vet väll för redan länge sen att han rökte :S.


Jag älskar iaf honom och det kommer jag "nog" alltid att göra :D<33333333333333333333333

Vilka håller med mig, eller håller ni kanske med den som skrev detta?

Kommentarer
Postat av: E B B A S O C H M I L L I E S

svar : ja vi är gärna med :D ska bara hitta nån bild....

2009-06-28 @ 11:00:31
URL: http://ebbasochmillies.blogg.se/
* Jag godkänner alla kommentarer som har med min blogg att göra och vissa andra :)


Skriv en liten kommentar här under:

Ditt underbara namn:
Kommentera gärna igen.

E-postadress (Det är bara jag som får se)

Din fina bloggadress:

Skriv en liten söt kommentar:

Trackback