27/6-09 -- Rolig dag :D

Idag har jag varit med Matilda och Ida, vi var på Domarudden, där badade och solade vi :D. Jag brände mig på hela min rygg :'(. hehe men då kommer jag iaf bli lite brun sen:D haha.
Jag hade iaf jättekul :D.

Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra, hoppas att Rebecka kanske kan göra något :D<333

Förlåt, men jag orkar tyvärr inte lägga in mina bilder som jag tagit igår och idag, men dom kommer antingen imorgon eller på måndag :D haha är skit trött nu ;).

Just nu sitter jag här hemma själv och kollar på tv och äter B&J, mumms, min favorit ät Half baked, vilken är din? :D<3

Nu ska jag väll kika runt lite på andras bloggar och komentera Matildas blogg, för hon klagade på att jag aldrig gorde det xD haha.



(Tagen med min mobil så inte så bra kvalité)

Kommentarer
Postat av: ida

det var jättekul idag, det måste göras om ! :)

2009-06-27 @ 22:37:52
* Jag godkänner alla kommentarer som har med min blogg att göra och vissa andra :)


Skriv en liten kommentar här under:

Ditt underbara namn:
Kommentera gärna igen.

E-postadress (Det är bara jag som får se)

Din fina bloggadress:

Skriv en liten söt kommentar:

Trackback