27/6-09 -- Ida & Matilda :D<3

Hejhej, idag ska jag åka till domarudden med Ida och Matilda :D<3. Det kommer säkert bli skit kul :D.

Igår var jag med Rebecka :D äntligen hemma :D. Vi badade iaf ganska mycket eller först så var vi hemma hos mig och då gick vi till en sjö som ligger jätte nära mig och sen så gick vi hem till Rebecka och där åt vi middag, fläskfilé. Mumsigt var det iaf :D<3.
Efter maten så kollade vi lite på fotbollen, Sverige - England U21, men när det blev 0-3 till England så gick vi, och då gick vi till Ica och testade den nya marabou, "Sommar", den var faktiskt ganska god, godare än vad man trodde iaf :D.
Sen gick vi hem till Rebecka igen och då såg vi klart på fotbollen, då hade det ju blivit 3-3, så det blev förlängning och sen straffar, tyvärr så vann ju då England med 8-7 om man räknar med straffarna ;). haha.
Men jag tyckte att det var starkt av Sverige att få in 3 mål efter 0-3 i underläge :).


Skriver mer senare och då får ni säkert lite bilder från igår :D<333.

Jag tänkte lägga in bilder nu, men jag sitter på min syrras data så då får jag ine lägga in bilder ;), men jag kan göra en uppdatering på detta inlägg så får ni iaf en bild sen :D<333.





---------------------------------------------------------------------------------------------
Matilda som vann tävlingen!<3

Kommentarer
* Jag godkänner alla kommentarer som har med min blogg att göra och vissa andra :)


Skriv en liten kommentar här under:

Ditt underbara namn:
Kommentera gärna igen.

E-postadress (Det är bara jag som får se)

Din fina bloggadress:

Skriv en liten söt kommentar:

Trackback