26/6-09 -- "The king of pop"

Dom flesta vet väll redan att Michael Jackson är död nu. Han dog igår med hjärtstillestånd. Det är hemskt när en stor stjärna dör.
Han har liksom varit artist sedan han var sex år.
Visst att jag kanske inte var ett stort "fan" av honom, men det är ändå hemskt! Hans låtar hade iallafall bra meningar med sina låtar ;).
Tyckte du om honom?


Nu ska jag möta Rebecka:) hej då :D<333




---------------------------------------------------------------------------------------------
Matilda som vann tävlingen!<3

Kommentarer
* Jag godkänner alla kommentarer som har med min blogg att göra och vissa andra :)


Skriv en liten kommentar här under:

Ditt underbara namn:
Kommentera gärna igen.

E-postadress (Det är bara jag som får se)

Din fina bloggadress:

Skriv en liten söt kommentar:

Trackback