2/6-09 -- It´s raining man halleluja...

... It´s raining man, eller nej det gör det ju då inte *Tyvärr*, men regnar det gör det och det är INTE roligt, det som har varit sånt fint väder nu på sista tiden! Aja man får väll stå ut, men vi får hoppas på finare väder resten av veckan :)<3.

Idag har det faktiskt varit ganska kul i skolan, alltså med vännerna.
Har inget att berätta så ni kan få veta vad vi har haft för lektioner;

*Matte = Tråkigt
*SO = Tröttsamt (idag)
*Svenska = Sådär (idag)
*Lunch = (Var inne i tekniksalen)
*Teknik = Kul (Sofia höll på med mitt hår xD *Skönt*)
*Tyska = Inte så jobbigt (idag)
*Engelska = Rolig (Vi fixade lite tills imorn för då ska vi spela in en "film" typ, haha)

Imorgon ska vi spela in "filmen" på engelskan, och det skulle tydligen ta hela No lektionen oxå så då har vi bara, engelska, matte och idrott imorgon, det blir skönt och så tror jag att han sa något om att vi började tjugo över åtta imorgon, jihuu :D fast det vet jag inte om det var sant, eller om det bara var jag spm hörde dt xD!?

Nu måste jag göra mitt No-prov :(, hon har skickat hem det till mig :O, läskigt asso!


Älskar er ^^<3

Kommentarer
Postat av: Erica

jag hörde också att han sa att vi börjar 20 över 8 imorron (; <3

2009-06-02 @ 18:23:08
URL: http://ericasbilder.blogg.se/
* Jag godkänner alla kommentarer som har med min blogg att göra och vissa andra :)


Skriv en liten kommentar här under:

Ditt underbara namn:
Kommentera gärna igen.

E-postadress (Det är bara jag som får se)

Din fina bloggadress:

Skriv en liten söt kommentar:

Trackback