25/6-09 -- Tråkig början på sommarlovet

Hejhej! Har haft skit tråkigt igåt och idag, inget speciellt har hänt "/.

Jag har fått skit ont i knät, jag har knäproblem i vanliga fall, men detta är fan ta mig riktigt hämskt! :'(.

Ska nog spela The sims nu, rutan går fortfarande inte att få upp, är det någon som vet vad man ska göra? Det är skit tråkigt när man är skit fattig och mår dåligt hela tiden ;(.


Nu är det försent, Rebecka, nu har alla redan sett denna "finfina" bild xD, haha <333
S A K N A R  D I G !




---------------------------------------------------------------------------------------------
Matilda som vann tävlingen!<3

Kommentarer
Postat av: rebecka

hade jätte kul men saknade dig så in i bomben! <333333333333333333333333

2009-06-26 @ 12:40:14
URL: http://stoltforstenare.blogg.se/
* Jag godkänner alla kommentarer som har med min blogg att göra och vissa andra :)


Skriv en liten kommentar här under:

Ditt underbara namn:
Kommentera gärna igen.

E-postadress (Det är bara jag som får se)

Din fina bloggadress:

Skriv en liten söt kommentar:

Trackback