23/6-09 -- Kom precis in från solen, eller...

jag har även hunnit duscha :D. Idag har jag legat ute och "pressat" xD, haha, jag har faktiskt blivit brun, eller lite iallafall :D, jag har typ legat där ute i fyra timmar, låg ute och kollade på film samtidigt som när jag solade. Haha.
Man blir faktiskt ganska trött av att sola, så nu orkar jag inte göra något ;).

Vill spela The sims nu, haha, Matilda har smittat av sig, hon satt typ framför The sims hela dagen, här om dagen, haha såg nu vad fult det lät ;), (hela dagen, här om dagen). Men det är skit tråkigt för dendära rutan som man kan skriva in "fuskkoderna" i den vill inte komma fram "/. Hjälp någon? snälla!? :D<3.

Ha en fortsatt bra tisdag :)<3.





----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Matilda som vann tävlingen!<3

Kommentarer
Postat av: matilda

haha skyll på mig va ! :D <3333

2009-06-26 @ 23:20:15
URL: http://wicksell.blogg.se/
* Jag godkänner alla kommentarer som har med min blogg att göra och vissa andra :)


Skriv en liten kommentar här under:

Ditt underbara namn:
Kommentera gärna igen.

E-postadress (Det är bara jag som får se)

Din fina bloggadress:

Skriv en liten söt kommentar:

Trackback