22/6-09 -- Funderar!?

Hejhej igen, hehe. Idag har det inte hänt så mycket, eller jag har typ bara varit ute och spelat fotboll med Ozzy hela dagen, hehe och sen nu på kvällen har jag sett på Beck, gammalt avsnitt så jag visste vad som skulle hända ;).

Jag funderar på att ha en liten grillkväll nån gång i sommar, eller man får ta med sig egen mat för jag pallar inte betala allt som vanligt, eller det brukar vara jag och Rebecka som alltid får försöka hitta på saker.
Men dom som då ska komma ska vara, Rebecka, Matilda, Erica, Amanda och Sofia, alltså dom vanliga, om man vill så får man ta med sig en kompis, haha. Ska isf ha det om kanske två veckor :), så se till att inte vara upptagen då :D<3.

Ska försöka läsa lite nu, eller ska kanske kolla på film :D.



Haha, gillar denna bild :D<333333



------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Matilda som vann tävlingen!<3

Kommentarer
* Jag godkänner alla kommentarer som har med min blogg att göra och vissa andra :)


Skriv en liten kommentar här under:

Ditt underbara namn:
Kommentera gärna igen.

E-postadress (Det är bara jag som får se)

Din fina bloggadress:

Skriv en liten söt kommentar:

Trackback