21/6-09 -- Inget att göra

Urk, orkar inte sitta hemma och dra mig på sommarlovet, men ingen annann kan typ göra något "/.

Får väll gå en långpromenad med Ozzy, kanske hämta Saga (Ozzys kompis) också, eller bara gå hem till dom så att han får leka där före vi går lite längre, kanske kan gå och bada med honom, hehe har ingen aning om vad jag ska hitta på idag.

Nästa vecka ska jag typ hyra häst :D, det kommer iallafall bli skit kul isåfall :D.
Nu ska jag gå och byta om, kanske att jag tar lite bilder senare :). Hörs då! :)

Detta är mitt 100:e inlägg, ifa ni ville veta xD, haha.

Ni får absolu inte glömma att rösta i min tävling! ;) haha!


Kommentarer
* Jag godkänner alla kommentarer som har med min blogg att göra och vissa andra :)


Skriv en liten kommentar här under:

Ditt underbara namn:
Kommentera gärna igen.

E-postadress (Det är bara jag som får se)

Din fina bloggadress:

Skriv en liten söt kommentar:

Trackback