19/6-09 -- Midsommar idag!

Hejsan alla glada ;). HAr precis kommit hem från Centrum, där har jag och pappa handlat mat och jordgubbar :D, mumms.

Senare ska jag vara med Sofia & Erica, eller jag tror iallafall det :O. För Sofia ska typ till hennes farmor och farfar sen och Erica säger att vi ska vara ikväll, eller Sofia har iallafall skrivit det på hennes blogg, och så har jag snackat mer Erica på sms, skickade precis ett sms till Sofia också, men hon har inte svarat.

Nu ska jag göra en Header åt Matilda så vi hörs! Ha en fortsatt trevlig midsommar!<3

 
"mummsigt med jordgubbar!"


Kommentarer
Postat av: Erica

sv. TACK DETSAMMA :) <3333

2009-06-19 @ 16:32:40
URL: http://ericasbilder.blogg.se/
Postat av: Sofia

Svar : Detsamma ! (: <3

2009-06-19 @ 17:55:05
URL: http://sofiatias.blogg.se/
* Jag godkänner alla kommentarer som har med min blogg att göra och vissa andra :)


Skriv en liten kommentar här under:

Ditt underbara namn:
Kommentera gärna igen.

E-postadress (Det är bara jag som får se)

Din fina bloggadress:

Skriv en liten söt kommentar:

Trackback