19/6-09 -- Längtar tills imorgon!

Längtar tills imorgon, för då ska jag ju vara med Sofia och Erica :D.

Har ganska precis ätit Jordgubbs "tårta" skit gott.


Så Såg den ut ;)

Recept;

Simones Maräng & Jordgubbs tårta!

Man tar antingen en marängbottnen, eller så lägger man upp några vanliga maränger.
Sen så blandar man vanlig vispgrädde och häller i lite florsocker och så smetar man ut grädden på marängena.
Sen så kan man spå ut lite marängbitar över och sätter på lite jordgubbar.

Skit enkelt och det tar max 10 minuter :D.


Snart lägger jag ut bilderna som blivit inskickade till tävlingen, så glöm inte att rösta :D<3.

Kommentarer
* Jag godkänner alla kommentarer som har med min blogg att göra och vissa andra :)


Skriv en liten kommentar här under:

Ditt underbara namn:
Kommentera gärna igen.

E-postadress (Det är bara jag som får se)

Din fina bloggadress:

Skriv en liten söt kommentar:

Trackback