18/6-09 -- Supersize VS Superskinny

Hejhej alla läsare :D. Just nu sitter jag framför tv.n (och datan), jag har kollat på supersize VS Superskinny, har aldrig sett det förut så jag kollade vad det var för något ;), hehe.

Idag har jag varit med Sofia & Erica, jag hade iallafall jättekul :D, vi var ute och cyklade, åt bulle, tog massor med kort, men sen så skulle Erica hem och då hoppade jag och Sofia trampolin, eller vi "sköt" bollar på varandra, eftersom att ingan av oss ville ramla eftersom att trampolinen var så blöt efter regnet ;), sen så såg vi på film, kommer inte ihåg vad den heter ;).

Imorgon är det midsommar och då ska jag också vara med Erica & Sofia, kulkul :D Hoppas regnet kan hålla sig undan, ett litet tag iallafall :D.


Här får ni lite bilder från idag, men ni kan hitta fler på Sofias blogg :)<3.










Haha, fett snygga vi är xD<333


Kommentarer
Postat av: Erica

sv. MUMSIGT :) vi är så vackra :) <333333

2009-06-18 @ 21:59:17
URL: http://ericasbilder.blogg.se/
* Jag godkänner alla kommentarer som har med min blogg att göra och vissa andra :)


Skriv en liten kommentar här under:

Ditt underbara namn:
Kommentera gärna igen.

E-postadress (Det är bara jag som får se)

Din fina bloggadress:

Skriv en liten söt kommentar:

Trackback